10/14/2016

WŁOSY Z DOCZEPIANE.PL | ZESTAW 150 GRAM 50 CM



Chyba każda przedstawicielka płci żeńskiej rozumie błędne koło -zapuszczać włosy i ścinać. Jestem mistrzem w tej kwestii, bo stale kombinuję z włosami. Moje marzenia o długich i gęstych włosach rozwiały suszarka, lokówka i lakier do włosów, główni sprawcy tragedii na mojej głowie. Włosy ścięłam do ramion, regularnie je odżywiam i z niecierpliwością czekam aż odrosną do wymarzonej długości. Dla niecierpliwych ( ja! )dobrą opcją są włosy clip in. To prosty i szybko sposób na długie włosy, które od zawsze są moim marzeniem. Dzięki doczepkom mogę mieć włosy do pępka w zaledwie kilka minut. Przy zakupie ( to mój pierwszy zestaw ) obawiałam się, że nie trafię z kolorem albo że włosy będą cienkie, nie będą wyglądać naturalnie i nie będę potrafiła ich założyć. Jak to wyglądało u mnie ? 
No więc czytałam opinie o doczepiane.pl, że dostarczają włosy w ekspresowym tempie. Ja swoje otrzymałam bodajże 4 dni po wykonaniu przelewu. Jakbyście zobaczyli moją minę po otworzeniu paczki! Myślałam, że trzymam w dłoni swoje naturalne włosy. Były mięciutkie, lśniące i było ich naprawdę sporo. Włosy ze strony doczepiane.pl są na 100% naturalnymi włosami, tyle że należy o nie trochę inaczej dbać. Oto kilka moich wskazówek :
1) Przy myciu trzeba uważać żeby nie zamoczyć spinek, żeby nie rozmiękczyć kleju. Myję je 1-2 razy w tygodniu jak już widzę, że tego potrzebują.
2)Są to włosy martwe, więc odżywki ich nie uratują. Jak są przesuszone, wcieram w nie jedwab albo olejek arganowy. 
3) Żeby nie było widać, że mamy na głowie " nie swoje " włosy, trzeba pocieniować i postopniować swoje 
4) Czesać, czesać i jeszcze raz czesać :)
5) Ponieważ są w 100% naturalne, można je kręcić, suszyć, prostować i farbować 

Jestem pewna, że póki moje włosy nie odrosną do długości tych doczepianych, będę ciągle je nosić :) Dziewczyny, gorąco polecam !


10 komentarzy:

  1. Post spadl mi z nieba bo w sumie ostatnio zastanawialam się czy nie kupić takich doczepianych włosow. Ze mną jest tak ze nigdy długich wlosow nie miałam z dwóch głównych powodów. Co bym tylko nie robiła ich porost jest bardzo malutki. I jak bym tylko o nie nie dbała są bardzo podatne na zniszczenia przez co ciągle muszę je scinac. A doczepki chyba będą w tym wypadku najlepszym rozwiązaniem.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam :) ja żałuję, że nie kupiłam ich wcześniej, zakochałam się w nich! jeśli chcesz mogę Ci pomóc przy wybieraniu zestawu :)

      Usuń
  2. Post spadl mi z nieba bo w sumie ostatnio zastanawialam się czy nie kupić takich doczepianych włosow. Ze mną jest tak ze nigdy długich wlosow nie miałam z dwóch głównych powodów. Co bym tylko nie robiła ich porost jest bardzo malutki. I jak bym tylko o nie nie dbała są bardzo podatne na zniszczenia przez co ciągle muszę je scinac. A doczepki chyba będą w tym wypadku najlepszym rozwiązaniem.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie też myślę nad tymi doczepianymi. Jak teraz ścięłam włosy a miałam takie długie to strasznie mi ich brakuje :(
    Zaraz lecę na stronę sklepu i obejrzę je :)
    Ślicznie wyglądasz i wyglądają bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie, gdy mam krótkie włosy chcę mieć długie, a gdy mam długie marzy mi się krótka fryzura :D tak ma chyba każda kobiet ;) doczepy to faktycznie dobry pomysł, ale ja jednak poczekam aż moje w pełni odrosną :D
    www.pestkizarbuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. co tam włosy! Wyglądasz zjawiskowo w obu fryzurach, masz przepiękne rysy i oczy! Aż nie mogę się napatrzeć! Twoje zdjęcia odwracają uwagę od tekstu, tak mocno, ze co chwila wracałam aby popatrzeć na nie zamiast czytać :*
    http://milleremilia.blogspot.com/2016/10/skin79.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty jesteś piękna :O nie mogę się napatrzeć normalnie
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje włosy wglądają cudne! Bardzo ładnie to wszystko się prezentuje :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)